Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
POMPY CIEPŁA
POMPY CIEPŁA
POMPY CIEPŁA
POMPY CIEPŁA

dam pracę! Doradca techniczno-handlowy, Warszawa lub Polska Północna

2 Odpowiedzi, 5405 Wyświetleń

greenpark

  2013-01-25, 07:39:02
Unregistered
#1
Polska Północna
Obowiązki:
sprzedaż urządzeń oferowanych przez firmę zgodnie z wyznaczonym planem
doradztwo techniczne w zakresie oferowanych przez firmę urządzeń
współpraca z obecnymi klientami firmy (instalatorzy, dystrybutorzy, projektanci instalacji) w zakresie realizacji zamówień i pozyskiwanie nowych klientów w tych sektorach
pozyskiwanie informacji o nowych inwestycjach
organizacja szkoleń produktowych dla klientów i udziału firmy w targach
dobory urządzeń w fazie ofertowania i prezentacji
przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków
liczne podróże służbowe i bezpośrednie spotkania z klientami
prowadzenie prezentacji u klienta i na szkoleniach



Wymagania:
doświadczenie w prowadzeniu sprzedaży (wyszukanie kontaktów, prezentacja produktów, negocjacje, ofertowanie)
wykształcenie kierunkowe klimatyzacja – wentylacja – chłodnictwo lub doświadczenie w tej branży gwarantujące wiedzę merytoryczną na temat doboru urządzeń i wstępnych obliczeń do projektu
znajomość lokalnego rynku inwestycji
posiadanie prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu
znajomość języka angielskiego w stopni komunikatywnym
mile widziana umiejętność obsługi programu Auto Cad
sukcesy w sprzedaży urządzeń z branży
orientacja na realizację celu i upór w realizacji
samodzielność w planowaniu i realizacji pracy
dobra organizacja
komunikatywność w procesie obsługi klienta, prowadzeniu prezentacji




Oferta dla kandydata:
Samochód służbowy
komputer przenośny
telefon komórkowy
dostęp do biura w Trójmieście
możliwość rozwijania własnych pomysłów na rozwój działu sprzedaży i wprowadzania nowych produktów
umowa o pracę lub współpracę


województwo mazowieckie


Zadania:
• Sprzedaż urządzeń -pompy ciepła na podległym terenie, Polska centralna
• Organizacja i prowadzenie prezentacji i szkoleń w zakresie potrzebnej wiedzy o produkcie,
• Utrzymanie stałego/ścisłego kontaktu z instalatorami branży grzewczej
• Sporządzanie ofert
• Monitorowanie sytuacji na rynku branżowym


Wymagania:
• wiedza techniczna z zakresu urządzeń z dziedziny ogrzewnictwa
• doświadczenie w sprzedaży mile widziane w branży pomp ciepła
• komunikatywność
• samodzielna organizacja czasu pracy

Oferujemy:
• umowa o pracę
• prowizja od zrealizowanej sprzedaży
• samochód służbowy
• komputer przenośny
• telefon komórkowy

Osoby zainteresowane proszę o przesyłanie CV na adres: magda@gpconsultants.eu
  • Odpowiedz

walter_d

  2014-03-20, 10:40:47
Unregistered
#2
greenpark napisał(a):Polska Północna
Obowiązki:
sprzedaż urządzeń oferowanych przez firmę zgodnie z wyznaczonym planem
doradztwo techniczne w zakresie oferowanych przez firmę urządzeń
współpraca z obecnymi klientami firmy (instalatorzy, dystrybutorzy, projektanci instalacji) w zakresie realizacji zamówień i pozyskiwanie nowych klientów w tych sektorach
pozyskiwanie informacji o nowych inwestycjach
organizacja szkoleń produktowych dla klientów i udziału firmy w targach
dobory urządzeń w fazie ofertowania i prezentacji
przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków
liczne podróże służbowe i bezpośrednie spotkania z klientami
prowadzenie prezentacji u klienta i na szkoleniach



Wymagania:
doświadczenie w prowadzeniu sprzedaży (wyszukanie kontaktów, prezentacja produktów, negocjacje, ofertowanie)
wykształcenie kierunkowe klimatyzacja – wentylacja – chłodnictwo lub doświadczenie w tej branży gwarantujące wiedzę merytoryczną na temat doboru urządzeń i wstępnych obliczeń do projektu
znajomość lokalnego rynku inwestycji
posiadanie prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu
znajomość języka angielskiego w stopni komunikatywnym
mile widziana umiejętność obsługi programu Auto Cad
sukcesy w sprzedaży urządzeń z branży
orientacja na realizację celu i upór w realizacji
samodzielność w planowaniu i realizacji pracy
dobra organizacja
komunikatywność w procesie obsługi klienta, prowadzeniu prezentacji




Oferta dla kandydata:
Samochód służbowy
komputer przenośny
telefon komórkowy
dostęp do biura w Trójmieście
możliwość rozwijania własnych pomysłów na rozwój działu sprzedaży i wprowadzania nowych produktów
umowa o pracę lub współpracę


województwo mazowieckie


Zadania:
• Sprzedaż urządzeń -pompy ciepła na podległym terenie, Polska centralna
• Organizacja i prowadzenie prezentacji i szkoleń w zakresie potrzebnej wiedzy o produkcie,
• Utrzymanie stałego/ścisłego kontaktu z instalatorami branży grzewczej
• Sporządzanie ofert
• Monitorowanie sytuacji na rynku branżowym


Wymagania:
• wiedza techniczna z zakresu urządzeń z dziedziny ogrzewnictwa
• doświadczenie w sprzedaży mile widziane w branży pomp ciepła
• komunikatywność
• samodzielna organizacja czasu pracy

Oferujemy:
• umowa o pracę
• prowizja od zrealizowanej sprzedaży
• samochód służbowy
• komputer przenośny
• telefon komórkowy

Osoby zainteresowane proszę o przesyłanie CV na adres: magda@gpconsultants.eu

Hmmm zawsze miło jest widzieć, że ktoś oferuje pracę, ale akurat na tym forum jest dział dedykowany tego typu postom Wink i to nie jest ten dział Wink To tak na przyszłość
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Regulamin Polityka prywatności Kontakt Reklama
Kategorie Aktualności Promocje Artykuły Produkty
Serwisy
Nasze Portale klimatyzacja.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa