Dla naszego klienta dużej międzynarodowej firmy handlowej z branży chłodniczej
i klimatyzacyjnej lidera na rynku polskim, poszukujemy Kandydata/Kandydatki do pracy na stanowisku:
Kierownik Oddziału
Nr ref.: KO -TS/11/15
Miejsce pracy: Trójmiasto
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• aktywne promowanie oferty handlowej firmy i pozyskiwanie nowych klientów;
• utrzymywanie stałych kontaktów z aktualnymi i potencjalnymi klientami;
• udzielanie informacji techniczno-handlowych, doradztwo techniczne i dobór urządzeń;
• prowadzenie negocjacji sprzedażowych w ramach posiadanych kompetencji;
• nadzór nad zapewnieniem obsługi posprzedażnej;
• udział w targach, wystawach, seminariach i szkoleniach;
• monitorowanie rynku i działań konkurencji;
• współtworzenie planów i budżetów oddziału;
• monitorowanie wykonania planów sprzedaży i kontrolę budżetu kosztów;
• nadzorowanie pracy podległego zespołu oraz wszelkich spraw administracyjnych
i urzędowych;
• sporządzanie niezbędnych raportów, statystyk i sprawozdań;
• współpracę z pracownikami działu logistyki i oddziałów handlowych;
• współpracę z zespołem Product Managerów.
Wymagania:
• wykształcenie wyższe techniczne;
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w tej samej lub zbliżonej branży;
• doświadczenie poparte sukcesami w obszarze sprzedaży i obsługi klienta;
• doświadczenie w skutecznym zarządzaniu zespołem;
• umiejętność dobrej organizacji czasu pracy własnej i podwładnych oraz systematyczność;
• zaangażowanie w powierzone obowiązki;
• prawo jazdy kat. B;
• dodatkowym atutem będzie znajomość j. angielskiego.
Firma oferuje:
• możliwość rozwoju zawodowego;
• odpowiednie narzędzia pracy- komputer, samochód, telefon
• atrakcyjne wynagrodzenie.
Osoby zainteresowane pracą na tym stanowisku prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres: ipk902@ipk.com.pl
i klimatyzacyjnej lidera na rynku polskim, poszukujemy Kandydata/Kandydatki do pracy na stanowisku:
Kierownik Oddziału
Nr ref.: KO -TS/11/15
Miejsce pracy: Trójmiasto
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• aktywne promowanie oferty handlowej firmy i pozyskiwanie nowych klientów;
• utrzymywanie stałych kontaktów z aktualnymi i potencjalnymi klientami;
• udzielanie informacji techniczno-handlowych, doradztwo techniczne i dobór urządzeń;
• prowadzenie negocjacji sprzedażowych w ramach posiadanych kompetencji;
• nadzór nad zapewnieniem obsługi posprzedażnej;
• udział w targach, wystawach, seminariach i szkoleniach;
• monitorowanie rynku i działań konkurencji;
• współtworzenie planów i budżetów oddziału;
• monitorowanie wykonania planów sprzedaży i kontrolę budżetu kosztów;
• nadzorowanie pracy podległego zespołu oraz wszelkich spraw administracyjnych
i urzędowych;
• sporządzanie niezbędnych raportów, statystyk i sprawozdań;
• współpracę z pracownikami działu logistyki i oddziałów handlowych;
• współpracę z zespołem Product Managerów.
Wymagania:
• wykształcenie wyższe techniczne;
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w tej samej lub zbliżonej branży;
• doświadczenie poparte sukcesami w obszarze sprzedaży i obsługi klienta;
• doświadczenie w skutecznym zarządzaniu zespołem;
• umiejętność dobrej organizacji czasu pracy własnej i podwładnych oraz systematyczność;
• zaangażowanie w powierzone obowiązki;
• prawo jazdy kat. B;
• dodatkowym atutem będzie znajomość j. angielskiego.
Firma oferuje:
• możliwość rozwoju zawodowego;
• odpowiednie narzędzia pracy- komputer, samochód, telefon
• atrakcyjne wynagrodzenie.
Osoby zainteresowane pracą na tym stanowisku prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres: ipk902@ipk.com.pl